|
|
NOVÁ PODOBA NÁMĚSTÍ T. G. MASARYKA
|
Od 14. února do 20. března můžete vyjádřit svůj názor na podobu nového Náměstí T. G. Masaryka na Šumbarku. Zúčastněte se ankety a hlasujte pro návrh, který se Vám líbí.
Rekonstrukce začne za dva roky, již nyní ale máte možnost hlasovat a vybrat si z pěti variant projektů.
Náklady na opravu jsou odhadovány na 100 milionů korun. Vzniknout by mělo zejména podzemní parkoviště, nové cyklostezky a chodníky pro pěší, proběhne rekonstukce inženýrských sítí a veřejného osvětlení. Cílem projektu
je vytěsnit automobilovou dopravu mimo náměstí.
Hlasování najdete na anketa.havirov-city.cz
a podmínky jsou nastaveny tak, že z jednoho počítače lze poslat jeden hlas denně pro jednu variantu.
Zdroj: Magistrát města Havířova
|
Přispívat do diskuze mohou jen registrovaní a přihlášení uživatelé!
|
superingo
|
10.4.2011 |
to: jidas |
východní Evropa tenhle mamrdský vývoj jen urychlila: Narození ve 40. a 50. letech byli po revoluci vysmátí - stihli si ještě za sociku nakrást a získat kontakty, takže se stihli zabarikádovat v práci nebo rozjet vlastní podnikání. Ti, co se narodili v 60.letech byli první na ráně, když se rozdělovaly posty v ekonomické sféře. Jenom Husákovy děti ( či podobné ročníky v celé východní Evropě) už nestihli porcování pozic a majetku ale ještě nejsou ta generace, co může udělat bakaláře v Olomouci, magistra na Harvardu a doktorát v Mnichově a najít si práci v Londýně.
Prostě spousta lidí, co utřeli. A tak si hledají náhradní seberealizaci na úřadech, v neziskovkách, z grantů, prostě jakkoli přisátí na veřejných zdrojích. Ve svém přesvědčení, že i oni se přece musí mít dobře si obhájí jakoukoli kravinu - pokud to jediné čím se umíš živit je rozhazování cizích peněz, pak svůj flek budeš hájit zvláště agresivně, protože víš, že jedinou alternativou je trh práce, který o Tebe moc nestojí. Tihle lidé budou škodit ještě v den, kdy stát bude na mizině, nebo nám zkolabuje měna. A až zjistí, že buď nemají výplatu vůbec, nebo si za ní můžou koupit jen rohlík, půjdou stávkovat. Protože si už stačili vsugerovat, že je společnost potřebuje :-)
|
|
Jidas
|
20.3.2011 |
to: Superingo |
| :-) - dokonce jsem na ct videl nejaky dokument kde tihle \"genderovci\" obhajuji svoje teze a pohled na svet a skoly a vsechno - nejsem si jistej ale bylo nejspise v poradu ta nase povaha ceska - kazdopadne bych z tech jejich nazoru blil - a obecne co jsem se bavil s lidma co studujou vejky nekde pobliz techto nebojim se napsat vymastenych zmrdu jsou tito opravdu nebezpecim pro EU kasu do budoucna ............
|
|
superingo
|
8.3.2011 |
|
| cypa znám už hezkých pár let a je to člověk z masa a kostí. To je fakt k popukání...
|
|
:-)
|
8.3.2011 |
|
Superingo se tu baví s klonem cyp..
ROFL, to je k popukání
|
|
superingo
|
7.3.2011 |
to: cyp |
Jsou jeste drsnejsi projekty nez probagrovane stamiliony..
Treba vytahnes z zumpy, z kriminalu, z blazince a z chudobince partu neandrtalcu, zapises je katedru gender studies na tesarcikarne.
Tam ziskaji titul DiS, takze je nutne za par milionu predelat veskere cedule, tiskove materialy, webove prezentace atd. Zatimco tahle parta resi, ktera loga si da do sveho projektu, musis ji zvysit plat, abys je vsechny odmenil za zvyseni kvalifikace a abys je radne namotivoval.
Tenhleten think tank pak sepise projekt resocializace romskych lesbickych paru vlivem prebagrovani namesti TGM.
EU prispeje ze sve prazdne kasy 100 mega, mesto prispeje ze sve prazdne kasy 100 mega, neandrtalci udelaji par prezentaci v powerpointu, par vyberovych rizeni na lepsi kompy s lepsim powerpointem, vyfoti se do radnicnich listu s par stastne se usmivajicimi cikanaty na fungl novem namesti TGM a vybaveni cennymi zkusenostmi vyrazi jinam utracet za nic, ale tentokrat o rad vyse.
Zatimco chudaci treba z investicniho budou muset vysvetlovat proc 40 kotcu stoji 40 mega, tihle neandrtalci nemusi vysvetlovat nic. Bylo by to politicky nekorektni, stourat do resocializacnich projektu drive nez mohly prinest vysledky.
Jo, jo. A i tohle se da trumfnout!
ROFL, to je k popukání
|
|
Cyp
|
7.3.2011 |
|
| no to mě poser záda...rekontrukce náměstí TGM. Co tento projekt trumfne? Rekonstrukce paneláků v Chanově?
|
|
jura_koukoll
|
2.3.2011 |
|
To se tu budeš ale bavit sám se sebou.
ROFL ROFL LOOOL
|
|
superingo
|
2.3.2011 |
|
Takže klony zmizely a my se můžeme, drazí občané vrátit k tématu:
Zadlužíme se o dalších 100 milionů, abychom měli vydlážděný chodník na šumbarském náměstí, nebo se zadlužíme o dalších 100 milionů za šumbarské náměstí. Tohle hlasování je jistě napínavé! Jak jste hlasovali?
|
|
informace
|
1.3.2011 |
|
| Činnost klonu khotan je ukončena. Nereagujte, neodpovídejte, nikdo vám již neodpoví
|
|
superingo
|
25.2.2011 |
to: 25.2.2011 khotan |
| snížení schodku = pouze snížení tempa zadlužování. Celkový dluh dále roste. Tolik drobná vysvětlivka pro totální finanční negramoty. I kdyby byl schodek nulový, dluh stále poroste, protože i státní dluhopisy mají nějaký úrok.
|
|
khotan
|
25.2.2011 |
to: superingo |
| Tak strašný to ještě není. Teď se snižuje schodek státního rozpočtu, takže to vidím optimisticky.
|
|
superingo
|
24.2.2011 |
to: 24.2.2011 khotan |
| nikoli, já to sem píšu finannčně negramotným úchylům z Havířova. Logické je, že bud si můžeme dovolit jedno nebo druhé, ale ne obojí. A pokud máme sociální stát, který dává sockám, nemůžeme mít stát, který si k tomu všemu půjčuje na zbytečná kina a zbytečné ůředníky.
|
|
khotan
|
24.2.2011 |
to: superingo |
To ale napiš těm, kteří dělají reformy, sem to nedávej:-)) Já bych je taky přiškrtil, když vidím jak jdu ráno do práce a nezaměstnaný soused se mi z okna směje.
Ale kvůli příliš štědrému sociálnímu systému (stát, poslanci) přece nezastavíme rozvoj měst (úřady, zastupitelé). To nedává logiku.
|
|
superingo
|
24.2.2011 |
to: 24.2.2011 khotan |
nebýt všech těch podpor, můžeme snížit daně, odvody a v konečném důsledku nezaměstnanost a zvýšit tím kupní sílu a snížit ceny.
Za těchto podmínek by se pak jistě našel někdo, kdo by kino opravil ( laciněji) a provozoval ( s lepším výsledkem než město)
Jenže tenhle stát vybírá ďábelské daně a odvody a rozdává sockám horem dolem. Takže na nějaká luxusní obecní kina bychom všichni měli zapomenout, pokud nechceme skončit brzy s definitivně holým zadkem.
|
|
khotan
|
24.2.2011 |
to: superingo |
| Podívej se: V praxi funguje tak, že vybrané sociální pojištění nestačí na pokrytí všech těch sociálních příspěvků pro nepracující a tak se musí ubírat peníze z koláče pro investice. Tohle jsou fakta, projdi si státní rozpočet. Nebýt všech těch podpor, mohli bychom letos stavět nejen nové kino, ale začít i s modernizací koupaliště a na to navázat centrum pro volnočasové aktivity.
|
|
frenk
|
24.2.2011 |
|
| zdravim všechni občaní Haviřova ja sohlasim se stavbou bidlim na starim šumbarku a je to tu otřesne ale co se da dělat mi slušní taky chceme mit na starim šumbarku něco pěkniho všude su opravuje a na nas se sere když už mají vyhodit take prachy tak alspon pro dobrou věc konečně se tu začne něco dělat bo to tu vypada otřesně stary šumbark je pro každeho nejhorši lokalita v haviřově těško se tu da měnit byt nikdo tu nechce bydle a najmi tu sou vysoky tak proč to tu nezmodernizovat!!!
|
|
superingo
|
24.2.2011 |
to: 23.2.2011 khotan |
kecy v kleci, nepřekrucuj. Pokud se část daní vybere jako údajně sociální pojištění, můžeš to použít jen a jen na ty mandatorní výdaje a nikoli na investice a na mandatorní výdaje si půjčit...
No a když nejsou peníze, je řešení jednoduché. Stát a obce prostě stavět nebudou. Ale vzhledem k tomu, že stavět může i kdokoli jiný, moc kopáčů kvůli tomu nezkrachuje.
|
|
khotan
|
23.2.2011 |
to: superingo |
Tohle je naopak a to takto: Vybrané daně stačí v ČR na investice a mandatorní výdaje , např. rozsáhlá síť sociálních dávek nepracujícím, jsou na dluh
Kdybychom na to neměli, tak nestavíme a z něčeho i toho kopáče musíme zaplatit. Navíc teď bude vláda dělat nějaké reformy, sešrktají se zbytečné věci, takže na užitečné projekty finace jsou a budou.
|
|
superingo
|
23.2.2011 |
to: 22.2.2011 khotan |
To není demagogie. Vybrané daně stačí v ČR sotva na mandatorní výdaje. Investice jsou na dluh. Takže i tahle pomyslná složenka teprve přijde. To, co se vybralo, už se zase rozdalo, za kino a starobinec terpve zaplatíme.
To není demagogie, to je jednoduchý fakt.
Demagogie je tvrdit, že na to máme. Nemáme.
|
|
khotan
|
22.2.2011 |
to: superingo |
Co to zase na nás zkoušíš za demagogické triky? Peníze na investice jsou čerpány z daní, tedy ze státem vybraných financí. Proč by měl být někdo daněn nadvakrát?
Nevšim jsem si, že by někdo bral z Havířova roha. Spousta lidí se naopak vrací z Prahy po 2-3 letech nazpět.
|
|
superingo
|
22.2.2011 |
to: 22.2.2011 khotan |
viděl jsi v poslední době i lidi mimo magistrát? :-D Normální lidi totiž pokud můžou, berou roha. To, že mne stále máte v evidenci obyvatel neznamená, že jsem spokojený občan Havířova, ale jen to, že český pas mi může vystavit jen česká radnice a když už jsem českou trvalou adresu neměnil 40 let, tak s tím nebudu strasovat ani teď teď. Ono i u našich jsou úřední obsílky v bezpečí...
Jinak kvalita je jak kdy, ovšem cena za tuhle kvalitu je někde za hranicemi luxusu. Kdyby se každá investice rozpočítala na obyvatele a pak by jim přišla do schránky složenka, asi by naši kujóni z radnice ani nedošli ve zdraví domů.
To by byl hezký účet! Třeba:
Starobinec 3.125
Psinec 500
Kino Centrum 1600
Zamáznutí dluhu 7.000
Vše za osobu, takže za Vaší ženu, dvě děti a babičku s dědečkem to dělá celkem 73.350 Kč. Zaplaťte ihned,jinak Vám to strhnem z účtu! Další složenky budou následovat, protože investujeme do toho, abyste byl Vy a VAše rodina spokojení....
|
|
khotan
|
22.2.2011 |
to: superingo |
| Kvalita je dobrá, lidé, kteří zde trvale bydlí, jsou s přínosem velmi spokojeni. A to je hlavní!
|
|
superingo
|
21.2.2011 |
to: 21.2.2011 khotan |
zvládá se jen něco, kvalitu komentovat nebudu a stojí to fůru prachů. Přínos pro obyčejné lidi není na každém kroku, ale jen někde.
Dokonce i na skvělé nové sjezdovce je ten přínos jen do půlky kopce :-)
|
|
khotan
|
21.2.2011 |
to: superingo |
Postavil se domov důchodců, psí útulek, sportovní hala, teď kino..opravují se náměstí a ulice...po kinu přijde koupák a oblast pro volnočasové aktivity....
...pro obyčejné lidi je zde efektivita a přínos na každém kroku.
Není třeba nic rozdělovat na nějaké tři akce, zvládneme vše najednou a kvalitně.
|
|
superingo
|
21.2.2011 |
to: 17.2.2011 khotan |
s touhou bydlet jako slušní lidé s tebou musím mimořádně souhlasit. Také souhlasím s tím, že náměstí na Šumbarku se mělo opravit už dávno a že je nutné ho opravit.
Jen se mi nezdá další magistrátní velikášství s podzemními garážemi.
Když už má někdo touhu prostavět 100 milionů, možná by je mohl rozdělit třeba na tři akce.
Btw. Nebýt předraženého starobince, mohlo to náměstí být opravené už dávno. Podobně: Pokud se draze opraví náměstí, budou chybět peníze zase někde jinde.
Prostě tohle město nehospodaří efektivně ani náhodou.
|
|
khotan
|
17.2.2011 |
to: superingo |
| Nikdo s nikým nezávodí, jen chceme bydlet jako slušní lidé.
|
|
superingo
|
17.2.2011 |
to: 17.2.2011 khotan |
To, že někde udělají větší šmé, neznamená, že by ostatní s nimi měli závodit, kdo udělá ještě větší šmé. Mělo by to sloužit spíše jako odstrašující příklad.
A tvé věčné omílání pražáčků je trapné, je to specialita zamindrákovaných baníků... Navíc to lepší z Havířova žije právě v Praze, takže si tím trošku sereš i do vlastního hnízda.
|
|
khotan
|
17.2.2011 |
|
Opět se pleteš, opět nemáš pravdu. Ceny staveb jsou totiž srovnatelné s cenami podobných staveb v jiných městěch a například brněnský útulek stál v přepoštu na psa daleko více.
Jedniné, co není srovnatelné se světem, je cena Vaší pražské legitky na tramvaj. Zameťe si milí pražáčci před vlastním prahem a pak řešte jiná města. Už tak nás stojíte neskutečné finance...
|
|
superingo
|
17.2.2011 |
to: 17.2.2011 khotan |
oprava náměstí na Šumbarku je nutná už alespoň 10 let, podobně i to kino centrum občas nějakou opravu potřebuje. Ba i ten starobinec a psinec jsou užitečná zařízení. Jen mi hlava nebere následující:
Buďto se na nějaký problém v Havířově sere z vysoka, nebo se naopak řeší za pomocí neskutečně nadsazených sum. To nevypovídá o tom, že na radnici sedí správní lidé na správném místě, to spíše vypovídá o tom, že tam sedí vychcánkové, kteří rádi utrácejí co možná nejvíce peněz najednou, aby se v tom schovalo i nějaké to všimné dodavatelů a to že v Havířově tu a tam něco vznikne je jen vedlejší efekt ( ono by se taky těžko zdůvodňovalo, kde jsou peníze kdyby nevzniklo vůbec nic - jsme v Havířově, ale pořád ještě ne v Kongu )
|
|
khotan
|
17.2.2011 |
|
Oprava náměstí je nutná. Je potřeba a nutnost aby po Severce, a po hlavním náměstí a dalších místech začli zvelebovat také Šumbark.
Prostě super. Na radnici teď sedí správní lidé na správných místech.
A že to stojí nějaké peníze, a superingo se tomu diví? No asi mu ještě nikdo v tý Praze neřekl, že ani ten zedník či dlaždič nepracuje zadarmo.
|
|
khotan
|
17.2.2011 |
font color='black'>to: superingo |
| No a ještě k tomu, ta plastová legitka za sto mega, co používáte v Praze. To je hrůza co? Ty musíš bejt z tý Prahy úplně vytřepaný.
|
|
superingo
|
16.2.2011 |
font color='black'>to: khotan |
Co mas furt s tim megalulinem? Vyhledej psychoanalytika a on uz ti politicky vysvetli, ze ho zas tak maleho nemas.
Co se tyka mych pispevku. Je tezke byt rudny, kdyz je to sto mega sem, 5 miliard tam, vsecko na dluh nebo z nasich dani a uzitek naprosto neodpovidajici tomu, co to stalo
|
|
khotan
|
16.2.2011 |
font color='black'>to: superingo |
| Je něco, na co by sis nestěžoval ty megaluline? Jsi jak hnusný nerudný dědek, který na všechny nadává.
|
|
superingo
|
16.2.2011 |
font color='black'>to: 16.2.2011 ervajs |
| Ale to se nestaví ani pro Tebe ani pro Romy, to se staví pro to, aby bylo proč rozhazovat obecní prachy.
|
|
ervajs
|
16.2.2011 |
font color='black'>to: 16.2.2011 ervajs |
| je to všechno hezké ale pokud tam budou stále jenom romové tak to je škoda těch peněz.normální člověk z toho nebude mít nic.věřte mi.
|
|
nahoru
|
|
|